ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

♥♥♥♥∂σвяσ∂σѕℓι ι υzιναנтє ♥♥♥♥

27.09.2008.

Velicina penisa nije bitna?

Image Hosted by ImageShack.us

Stručnjaci sa sigurnošću tvrde kako postoji veza između veličine penisa i načina na koji se muškarci uspoređuju. Jednako tako pretpostavljaju da muškarci koje brine veličina imaju manje samopouzdanja i teško ostvaruju ljubavne veze. 
Da je stvar postala ozbiljna pokazuje i nedavno istraživanje u Velikoj Britaniji, koji su problem s veli
činom svrstali pod 'bolesti'.I ako je dokazano kako ženama veličina nije važna jer 82 posto žena zadovoljno je prosječnom dužinom penisa od 15,2 cm, a ta dužina odgovara prosječnoj veličini penisa muškarca u erekciji. Seksolozi tvrde kako žene negiraju istinu zbog pritiska današnjih muškaraca, jednostavno se ne usuđuju zbog straha da ne povrijede voljenog. 

Pa u čemu je problem? Jedno je jasno - u ženama nije, pa čak ni u Pameli Anderson. No možda je u jednom Australcu koji se nedavno usudio cijelom svijetu obznaniti kako je David Beckam uistinu obdaren. Možete zamisliti što se muškarčinama vrtilo po glavi taj dan i koliko su puta pohrlili u wc radi usporedbe s kolegama s posla. A možda je taj Australac kriv i što je prvi natjecatelj emisije 'trenutak istine' izgubio 100 000 kuna jer je lagao da je zadovoljan veličinom svog penisa, A NIJE. Zaključak na kraju ove problematične teme je : POSTANITE ZADOVOLJNI VELIČINOM SVOG!!! Neka 'mali' ne pravi velike probleme.

 

 

22.08.2008.

Njega koze

Image Hosted by ImageShack.us
Kako biste mogli pravilno njegovati svoje lice i održavati mladolik izgled potrebno je znati i neke osnovne informacije o sastavu i funkcioniranju kože. Koža je najveći ljudski organ, koji ima zaštitnu, osjetnu i regulatornu funkciju. Izgled kože ovisi o zdravstvenom stanju u kojem se ona nalazi. Lijepa koža je zdrava koža čije je struktura u ravnoteži.

Epidermis – površinski sloj kože je sloj koji nam je vidljiv, ali stanice tog sloja nastaju dublje, te se postepeno penju prema površini gdje stvaraju rožnati, vidljivi sloj.

Dermis je srednji sloj kože koji se nalazi ispod epidermisa. U tom sloju koža dobiva hranjive sastojke, a tu se proizvode i vlakna odgovorna za elastičnost kože.

Starenje je proces koji je svi znamo neizbježan, ali ovisno o njezi, te genskom naslijeđu taj proces varira od osobe do osobe u brzini i intenzitetu. Kako bi se proces usporio potrebno je istovremeno tretirati sve funkcije kože i izvana i iznutra, što znači izvana kvalitetnim preparatima, a iznutra uravnoteženom prehranom i životnim stilom. Kožu redovito čistite, te njegujte sredstvima ovisno o tipu vaše kože, a ovisno o uvjetima kojima ste izloženi sunce, zagađenost, vjetar prilagodite i zaštitite kožu prije izlaganja.Da biste imali zdravu i čistu kožu, te da biste mogli izabrati odgovarajuće preparate prvo morate točno utvrditi kojeg je tipa vaša koža. Ako je vaša koža kombinacija nekih tipova, koristite proizvode namijenjene za kombiniranu kožu. Već duže vrijeme se mogu kupiti kreme za mješovitu ili npr. stariju, suhu kožu sklonu prištićima. Budete li koristili preparate koji nisu namijenjeni vama, ili ih koristili, na svoju ruku, «preventivno» situaciju ćete još samo pogoršati. Imate li normalnu kožu i pokušate koristiti kremu protiv akni kako bi ste spriječili njihovo pojavljivanje, moglo bi se desiti da vam koža postane preosjetljiva.Postoje neki općeniti savjeti koji vrijede za sve tipove. Nikad ne koristite dvaput isti ručnik, jer se u njima lako skupljaju bakterije, najbolje bi bilo nakon umivanja lice obrisati papirnim rupčićima. Bez obzira kakvog je tipa vaša koža uvijek nanosite tonik, a dnevna krema bi trebala sadržavati UV zaštitu.

Normalna koža: Ako vaša koža izgleda glatko, čisto, bez bubuljica, a pore nisu značajno proširene, onda imate najzahvalniji tip kože. Za takav tip kože nije vam potrebna neka posebna njega. Bitno je da je redovito čistite, skidate šminku i koristite hidratantne kreme koje će joj dati potrebnu vlagu. Pripazite u zimskom periodu, jer ako je ne budete dovoljno hranili vlažnim kremama, koža vam može izgubiti sjaj i lako se pojavi crvenilo i zatezanje.

Osjetljiva koža: Kod osjetljive kože često je peckanje i svrbež. Takva koža je nadražena, a vrlo je lako još više nadražiti, posebno šminkom, puderom, ali i načinom na koji ih skidamo. Najbolje je koristiti nježne kozmetičke preparate, namijenjen osjetljivoj koži. Ne pokušavajte spasiti situaciju masnim kremama, tako je možete samo još više nadražiti.

Suha koža: Ako vaša koža nema sjaja, hrapava je, često imate osjećaj da vas zateže, onda vi imate suhi tip kože. Njega je lako prepoznati jer  koža nije suha samo po licu, gotovo uvijek je prati i suhoća kože po cijelom tijelu. Preparati za suhu kožu bi joj vrlo brzo trebali vratiti vlagu. Ova koža posebno zahtjeva veći UV faktor jer je sklona pojavljivanju sunčanih pjega.

Masna koža: je koža koja povećano luči sebum. Lako je prepoznati po sjaju  koji je posebno istaknut na T-zoni (čelo, nos, brada,). Pore su jako proširene, a u većini slučajeva začepljene. Također, česta je pojava bubuljica kojih se teško riješiti. Istiskanjem se upala proširuje, uzrokuje se crvenilo i ostaju ožiljci. Ovoj koži je potrebna posebna njega kod dermatologa ili kozmetičarke. Potrebno je koristiti protuupalne preparate, redovito nanositi maske i pilinge.

 

22.08.2008.

Nokti

Image Hosted by ImageShack.us

Ukras lijepih ruku su njegovani nokti. Pogrešno je mišljenje da se njega noktiju sastoji samo u lakiranju. Nokte treba prvo pravilno manikirati, a tek na kraju lakirati.
  
1. Njega kožice na noktima Prilikom ure
đivanja kožice na noktima morate paziti da ne izrežete preduboko kožicu sa strane, te da vam je kožica potisnuta. Bolje od izrezivanja kožice je potiskivanje s pomoću posebnih sredstava koje omekšavaju kožu i tako omogućuju pomicanje kožice.Prvo skinite lak sa noktiju posebnom otopinom za tu svrhu (čisti aceton je prejak). Nakon toga nanesite na kožicu posebno sredstvo za omekšavanje kožice (cuticle remover) ili nokte namočite u sapunskoj kupci. Kad vam kožica omekša potisnite je štapićem.

2. Oblikujte nokte turpijicom Kako bi spriječili pucanje ili lomljenje noktiju, te da bi vam nokti ljepše izgledali, redovito ih turpijajte i podrezujte. Pri tome pazite da vam svi nokti budu iste duljine.

3. Poliranje noktiju Jednom tjedno polirajte nokte kako bi poboljšali cirkulaciju. Polirajte nokte na jednoj ruci barem dvije minute, ali pazite da vam pritisak nije prejak, kako ne bi oštetili nokte. Za ovo možete koristiti četku za nokte. Nakon poliranja nanesite ulje na nokte kako bi bili zdraviji i jači.

4. Vlaženje  Uvijek imajte pri ruci kremu za ruke, pa čim osjetite da su vam ruke suhe ili im treba zaštita, namažite ih kremom.

5. Bijela olovka za nokte Ovo vam je odlčno za poboljšavanje izgleda noktiju. Nanesite olovku ispod rubova noktiju – to će vam izraziti boju noktiju i izgledati će vam uredni i čisti.

6. Hrana za nokte  Ako imate neki od slijedećih simptoma, bilo bi dobro da promijenite prehranu:
 
· manjak vitamina A i kalcija vam se može manifestirati kroz suhe i lomljive nokte.
· nokti savinuti prema dolje znak su pomanjkanja proteina, folne kiseline i vitamina C.
· vertikalne linije na noktima ukazuju na slabu probavu i apsorpciju minerala ili proteina i manjak vitamina B12 i željeza.
· manjak vitamina B12 može dovesti do suhih, vrlo zaobljenih rubova nokta  ili tamnije boje.
· bijele to
čke na noktima pokazuju manjak kalcija i cinka.
· tamnocrvena boja indicira slab metabolizam zbog konzumacije teške, slane i masne hrane.
· žu
ćkasti nokti ukazuju na nepravilan rad jetre.
· plavi nokti mogu biti posljedica nepravilnog rada plu
ća i srca.
· anemija, slaba cirkulacija i slabi energetski nivo u jetri i bubrezima mogu se manifestirati kroz blijede nokte.Kako bi vam nokti bili zdravi i lijepi pove
ćajte unos kalcija, te kroz prehranu uzimajte dovoljno proteina i minerala koji izgrađuju nokte: sumpor, željezo, silicij, cink, esencijalne masne kiseline i vitamine: D, A i E.

7. Lakiranje noktiju Kao podlogu stavite bezbojni lak koji štiti nokte od "listanja" i pucanja, te čini nanos laka u boji jednoličnijim. Obojeni lak se može stavljati u dva sloja jer će drugi sloj pojačati trajnost nanosa, kao i boju i sjaj. Svaki sloj laka se mora  osušiti prije nego se nanosi novi.

8. Držite lak za nokte na hladnom mjestu Nemojte lak za nokte držati na toplom jer će se promijeniti konzistentnost, pa bi bilo dobro da ga držite na hladnom mejstu.

9. Manje je više Nemojte skidati i ponovno nanositi lak za nokte više od jednom ili dva puta na tjedan. Ovo će isušiti vaše nokte. Bilo bi dobro da za uklanjanje laka za nokte koristite sredstvo koje ujedno vlaži nokte.

10. Masaža ruku Masažom ruku poboljšavate cirkulaciju i povoljno utječete na zdrav rast noktiju. Ovo je i savršeni način da opustite mišiće ruke i osjećate se izvrsno.

22.08.2008.

UVA ---- UVB??

Image Hosted by ImageShack.us
_Sunčeve zrake koje mogu izazvati oštećenja kože i očiju su nevidljive UVA i UVB zrake talasne dužine 400nm.UVB zrake uzrokuju oštećenja spoljašnjeg sloja epiderme, dok UVB prodiru u dublje slojeve kože i izazivaju dugotrajne posljedice kao što su prerano starenje kože, promjene pigmentacije i bore.Postoji veliki izbor visokokvalitetnih Suncare proizvoda koji štite kožu od trenutačnih i dugotrajnih oštećenja: Losioni i kreme za sunčanje (ZF 6, 10, 15, 20, 30), Vodootporni sprej sa ZF 8, Sun stik sa ZF 15, Hidratantni losion poslije sunčanja kao i kačkete za zaštitu od sunca.

07.06.2008.

Stopala

Image Hosted by ImageShack.usStigle su nam vručine a s njima i najnoviji modeli fancy papuča i sandala. No, prije nego ih počnete nositi, potrebno je maksimalno obratiti pažnju na stopala. Prije svega, namažite gornji dio pete hidrantnom kremom, jer na tom području ima veoma malo masnih žlijezda, te zbog toga može biti vrlo suh. Potom skinite stari lak i gledajte da vam aceton bude obogaćen vitaminima koji jačaju nokte. Ukoliko želite ukloniti stres iz čitavog tijela, morate stopala masirati nekoliko minuta i to u lavoru s toplom vadom. Odrežite nokte na nožnim prstima ravno. Izgladite i lagano oblikujte nokte povlačeći rašpicom za nokte u jednom smjeru. Ne zaboravite potisnuti kožice oko noktiju kako bi vam nokti bili izduženi! Pilingom za stopla uklonite tvrdu kožu, istrljajte rašpicom za stopala i zatim isperite vodom. Nakon toga, umasirajte kremu za stopala između nožnih prstiju i po čitavom stopalu. Na kraju, temeljito osušite i nanesite mirisni puder za stopala i spremni ste za ljeto.

03.06.2008.

Uticaj stresa

Image Hosted by ImageShack.us
Stres može oslabiti imunološki sistem i uzrokovati pojavu brojnih bolesti, potrvđuju mnogobrojna istraživanja. Stoga je pronalaženje načina njegovog otklanjanja od neprocjenjive važnosti. Poslovne obaveze i svakodnevna utrka za vremenom neizbježno diktiraju tempo života, koji se najviše odražava na naše psihofizičko zdravlje. Premalo kretanja, te istovremeno uživanje u masnoj, nezdravoj i kalorijama zasićenoj hrani, uzrokuju povećanje tjelesne težine koja sa sobom donosi razne bolesti. Stil života, navike i način na koji provodimo svoje slobodno vrijeme također utječu na naše zdravstveno stanje. Nedovoljno sna, pušenje, oslabljena fizička aktivnost faktori su koji narušavaju zdravlje i ubrzavaju starenje organizma i normalno je da sa ovakvim načinom života ne možemo izgledati lijepo i zdravo. Najbolji odgovor modernom i stresnom načinu života postali su wellness centri, male oaze mira i relaksacije u koje nakratko možemo pobjeći i zaboraviti užurbanost svakodnevice.

 

01.05.2008.

Stopala

Prije svega, morate čće prati noge, jer jedno pranje čini umorna stopala mekšima, opuštenima i oslobađa bol. Izaberite odgovarajuće soli za stopala i kupke za stopala. Nakon svakog pranja bilo bi dobro da istuširate stopala te ih dobro izbrišete, naročito područja između prstiju.Ekstrakt prirodnih supstanci morske soli, ružmarina, ovčjeg loja i kamilice otklanja umor, potiče potkožni krvotok, odstranjuje hrapavu kožu, liječi kurje oči i vraća zdravlje vašim nogama. Izmiješajte sok od dva limuna, dvije kašičice slatkog vrhnja i pet kapi eteričnog ulja lavande. Mješavinu stavite u toplu vodu, pa u njoj 20 minuta namačite umorne noge. Ako nemate dovoljno vremena za namakanje, stopala nakon pranja i brisanja natrljajte limunovim sokom.

 

 

29.02.2008.

:)

Image Hosted by ImageShack.us

Grožđice sadrže sastojke koji onemogućavaju djelovanje bakterija odgovornih za razvoj karijesa i bolesti desni, tvrde američki stručnjaci. Iako nisu dokazali da ljudi koji jedu grožđice imaju zdravija usta, identificirali su pet sastojaka, tj. fitohemikalija koje čuvaju zube i desni.Grožđice doživljavamo kao slatke i ljepljive, a pretpostavlja se da takva hrana uzrokuje karijes, objašnjava Christine Wu s Chicago College of Dentistry pri Sveučilištu Illinois. Ipak, naša studija sugerira suprotno. Fitohemikalije u grožđicama mogu pospješiti oralno zdravlje uništavajući bakterije koje uzrokuju karijes i bolesti desni. Ljepljiva hrana ne mora uzrokovati kvarenje zuba. Kvarenje uglavnom uzrokuje dodani šećer.Pronađene fitokemikalije poznati su antioksidansi koji se često nalaze u biljkama.

08.02.2008.

------ -------

Mnogo je načina da se prema svom vidu odnosimo s poštovanjem koje zaslužuje
“Draža si mi od o
činjeg vida draga“, pjevao je jedan pjesnik želeći pokazati koliko je njegova ljubav prema voljenoj osobi velika i nesebična. Iako je dar vida jedna od najvrjednijih stvari koje posjedujemo, malo nas se o svojim očima brine na odgovarajući način. Dr. Scott Greenstein je poznati američki oftalmolog i autor plana od pet jednostavnih koraka koji nam može pomoći da se o svojim očima brinemo na odgovarajući način.
Obaviti pregled o
čiju, bez obzira na godine
Redovni pregledi kod oftalmologa nisu obaveza samo onih koji ve
ć nose naočale ili sočiva. Dr. Greenstain poručuje roditeljima da svoju djecu odvedu na pregled prije prvog odlaska u vrtić i da bez obzira na eventualne dobre rezultate nastave s redovnim kontrolama svakih nekoliko godina. Većina ljudi misli da, dokle god jasno vide, nema nikakve potrebe da kontrolišu vid. Naprotiv, vid slabi postepeno, stoga će nam redovna kontrola pomoći da na vrijeme otkrijemo eventualne promjene.
Nositi sun
čane naočale
Zaštita o
čiju od sunčevih zraka ne bi trebala biti stvar pomodarstva i trenda, nego obaveza svake osobe koja na ispravan način vodi računa o svom zdravlju. Studije su pokazale da duža i učestala izloženost jakom suncu povećava rizik od pojave katarakte i redukuje sliku u centralnom dijelu retine. Stoga su sunčane naočale u ljetnom, pa i zimskom periodu na područjima gdje ima mnogo snijega, neophodne.
Kontrolisati dijabetes
Dijabeti
čka retinopatija, stanje do kojeg dovodi visok nivo glukoze u krvi koji oštećuje krvne sudove oka, jedan je od vodećih uzroka sljepoće u svijetu. Svaka osoba koja boluje od dijabetesa, bilo da je riječ o tipu1 ili tipu2, treba jednom godišnje otići na redovan oftalmološki pregled. Dr. Geenstein ističe da osobe koje dijabetes drže pod kontrolom mogu uspješno spriječiti oštećenje vida.
Mrkva nije dovoljna
Iako su nas roditelji uvijek tjerali da jedemo povr
će, uključujući i mrkvu, na ovaj ukusni plod zemlje ne treba se previše oslanjati. Kod nekih ljudi koji imaju nezdrave očne nerve ili izrazito suhu rožnjaču, pravilna ishrana može pomoći, ali ti slučajevi su rijetki. To naravno, ne znači kako ne trebamo imati izbalansiranu ishranu koja poboljšava cjelokupno zdravlje, a koja je jedan od najvažnijih faktora izlječenja kod nekih bolesti, kao što je dijabetes. I da, prestanite pušiti, jer pušenje povećava rizik od nastajanja katarakte.
Odmorite oči od sočiva
Iako je upotreba kontaktnih le
ća, odnosno sočiva odobrena od zdravstvenih organizacija, to ne znači da ih u očima smijemo zadržati koliko god želimo. Sočiva koja stoje predugo u očima, naročito preko noći, mogu dovesti do mnogih infekcija. Iako većina proizvođača garantira sigurnost produžene upotrebe, dr. Greenstein to ne preporučuje.


Stariji postovi

ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

TeKsToVi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Vrijeme je da stopala zabliješte u punom sjaju, a ovoga ljeta to ćeš postići ukrasiš li stopala slatkim ravnim sandalicama u galdijatorskom stilu, po mogućnosti s metalik sjajem. Za sve one koje vole život na visokoj nozi, tu su neizostavne cipele s punom petom, platforme koje mame bojama, ali i visinom...


Da s metalik sjajem, gladijatorskim stilom i punim petama nikako nećeš pogriješiti, kune se i najpoznatija holivudska stilistica Rachel Zoe koja upravo te modele preporuča za ovo ljeto. Na tebi je samo da nešto slično pokušaš pronaći u našim dućanima. Metalik sjaj na nogama je jednostavno must have i sigurno će svatko pronaći barem jedan model koji mu odgovara. Zlatne ili srebrene sandalice odlično pristaju uz lagano preplanulu put i, što je najvažnije, sve moguće odjevne kombinacije. Jednostavno idu uz sve i s njima nećeš promašiti. Malo sjaja na nogama nikom neće štetiti, a Rachel preporuča da se odlučiš za zlatnu, srebrnu ili možda bakrenu nijansu, ovisno o prirodnoj boji tvoje kože. No, ako nisi tip za sjaj, uvijek ti ostaju sandalice u smeđim tonovima, a malo veselja u svoj outfit unijet ćeš ako odabereš neke japanke u življim, veselijim bojama - žutoj, zelenoj, crvenoj, ljubičastoj… Ili još bolje - u više boja. Pravi hit su ipak gladijatorice u smeđim nijansama, no Rachel ih preporuča i u zlatnim ili srebrenim tonovima. Njima nisu mogle odoljeti ni holivudske zvijezde, a najbolje ih je nositi uz lepršave kratke haljinice, minice ili kratke hlačice. Ako se ne možeš odlučiti između slatkih sandalica koje krasi tek nekoliko remenčića, tu su i poluzatvorene sandalice koje ne otkrivaju koliko japanke ili gladijatorice. Ljeto uvijek zna iznenaditi i danima kad nije toliko vruće i kad ti se čini da su tanke zlatne japanke neodgovarajući izbor. U tom slučaju lakše svakako ćeš hodati u ravnim sandalama koje su poluzatvorene ili su prepune remenčića, zbog čega ti se neće dogoditi da ti noga proklizi s potplata. I tu prevladava metalik sjaj, ali i vesele boje. Cipele s visokom punom petom odličan su izbor za sve one koje se žele osjećati bliže oblacima, ali u isto vrijeme i biti stabilnije. Platforme su već treću sezonu zaredom totalni hit, što ne čudi jer su zaista praktične i u većini slučajeva vrlo udobne. Mogućnost izbora je neograničena, možeš birati između zaista mnogo boja, materijala i oblika. Remenčići na platformama su definitivno in, a ni s bijelom bojom ovoga ljeta jednostavno ne možeš promašiti. Planiraš li pak više vremena provoditi u njima, odaberi model koji nema prevelik nagib, jer udobnost je ipak na prvom mjestu. Slavna Rachel kaže da bi svaka cura u svom ormariću za cipele trebala imati barem jedne platformice, svejedno je li im peta od špage, pluta ili drveta. One daju look 70-ih, a odlično pristaju uz trapez traperice koje su ponovo u điru, ali i uz hlače ravnog kroja, minice i duge haljine u hipi stilu.



Image Hosted by ImageShack.us









VITAMIN C

- Ovaj vitamin je poznat kao vitamin koji ima sposobnost sprečavanja i liječenja skrobuta, pomaže u zacjeljivanju rana, opeklina, modrica i slomljenih kostiju. Može ublažiti bolove kod reumatskog artritisa, zaštititi od ateroskleroze i srčanih tegoba, te je najpoznatiji po sposobnosti sprečavanja prehlade, iako još nedokazanoj.


- Nalazi se u: citričnom voću, šipku, jagodama, dinjama, paprikama, brokulama, rajčicama i zelenom lisnatom povrću. Najbolje je jesti voće i povrće dok je još svježe, kuhanje treba svesti na najmanju mjeru.


- Nedostatak ovog vitamina uzrokuje gubitak tjelesne težine, umor, krvarenje desni, pojava modrica, smanjena otpornost organizma na infekcije, te sporo zacjeljivanje rana. Dodaci se preporučuju osobama kojima je imunitet oslabljen, sportašima, trudnicama, dojiljama, pušačima i osobama izloženima stresu.


- Višak se izlučuje mokraćom, no prevelike doze mogu izazvati mučninu, proljev, pojave bubrežnog kamenca i lažno pozitivnu reakciju na test za dijabetes.




BLOG POSJEČEN
44754

Powered by Blogger.ba