Nokti - ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

♥♥♥♥∂σвяσ∂σѕℓι ι υzιναנтє ♥♥♥♥

22.08.2008.

Nokti

Image Hosted by ImageShack.us

Ukras lijepih ruku su njegovani nokti. Pogrešno je mišljenje da se njega noktiju sastoji samo u lakiranju. Nokte treba prvo pravilno manikirati, a tek na kraju lakirati.
  
1. Njega kožice na noktima Prilikom ure
đivanja kožice na noktima morate paziti da ne izrežete preduboko kožicu sa strane, te da vam je kožica potisnuta. Bolje od izrezivanja kožice je potiskivanje s pomoću posebnih sredstava koje omekšavaju kožu i tako omogućuju pomicanje kožice.Prvo skinite lak sa noktiju posebnom otopinom za tu svrhu (čisti aceton je prejak). Nakon toga nanesite na kožicu posebno sredstvo za omekšavanje kožice (cuticle remover) ili nokte namočite u sapunskoj kupci. Kad vam kožica omekša potisnite je štapićem.

2. Oblikujte nokte turpijicom Kako bi spriječili pucanje ili lomljenje noktiju, te da bi vam nokti ljepše izgledali, redovito ih turpijajte i podrezujte. Pri tome pazite da vam svi nokti budu iste duljine.

3. Poliranje noktiju Jednom tjedno polirajte nokte kako bi poboljšali cirkulaciju. Polirajte nokte na jednoj ruci barem dvije minute, ali pazite da vam pritisak nije prejak, kako ne bi oštetili nokte. Za ovo možete koristiti četku za nokte. Nakon poliranja nanesite ulje na nokte kako bi bili zdraviji i jači.

4. Vlaženje  Uvijek imajte pri ruci kremu za ruke, pa čim osjetite da su vam ruke suhe ili im treba zaštita, namažite ih kremom.

5. Bijela olovka za nokte Ovo vam je odlčno za poboljšavanje izgleda noktiju. Nanesite olovku ispod rubova noktiju – to će vam izraziti boju noktiju i izgledati će vam uredni i čisti.

6. Hrana za nokte  Ako imate neki od slijedećih simptoma, bilo bi dobro da promijenite prehranu:
 
· manjak vitamina A i kalcija vam se može manifestirati kroz suhe i lomljive nokte.
· nokti savinuti prema dolje znak su pomanjkanja proteina, folne kiseline i vitamina C.
· vertikalne linije na noktima ukazuju na slabu probavu i apsorpciju minerala ili proteina i manjak vitamina B12 i željeza.
· manjak vitamina B12 može dovesti do suhih, vrlo zaobljenih rubova nokta  ili tamnije boje.
· bijele to
čke na noktima pokazuju manjak kalcija i cinka.
· tamnocrvena boja indicira slab metabolizam zbog konzumacije teške, slane i masne hrane.
· žu
ćkasti nokti ukazuju na nepravilan rad jetre.
· plavi nokti mogu biti posljedica nepravilnog rada plu
ća i srca.
· anemija, slaba cirkulacija i slabi energetski nivo u jetri i bubrezima mogu se manifestirati kroz blijede nokte.Kako bi vam nokti bili zdravi i lijepi pove
ćajte unos kalcija, te kroz prehranu uzimajte dovoljno proteina i minerala koji izgrađuju nokte: sumpor, željezo, silicij, cink, esencijalne masne kiseline i vitamine: D, A i E.

7. Lakiranje noktiju Kao podlogu stavite bezbojni lak koji štiti nokte od "listanja" i pucanja, te čini nanos laka u boji jednoličnijim. Obojeni lak se može stavljati u dva sloja jer će drugi sloj pojačati trajnost nanosa, kao i boju i sjaj. Svaki sloj laka se mora  osušiti prije nego se nanosi novi.

8. Držite lak za nokte na hladnom mjestu Nemojte lak za nokte držati na toplom jer će se promijeniti konzistentnost, pa bi bilo dobro da ga držite na hladnom mejstu.

9. Manje je više Nemojte skidati i ponovno nanositi lak za nokte više od jednom ili dva puta na tjedan. Ovo će isušiti vaše nokte. Bilo bi dobro da za uklanjanje laka za nokte koristite sredstvo koje ujedno vlaži nokte.

10. Masaža ruku Masažom ruku poboljšavate cirkulaciju i povoljno utječete na zdrav rast noktiju. Ovo je i savršeni način da opustite mišiće ruke i osjećate se izvrsno.

ѕєχ z∂яανℓנє ℓנєρσтα

TeKsToVi

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





Vrijeme je da stopala zabliješte u punom sjaju, a ovoga ljeta to ćeš postići ukrasiš li stopala slatkim ravnim sandalicama u galdijatorskom stilu, po mogućnosti s metalik sjajem. Za sve one koje vole život na visokoj nozi, tu su neizostavne cipele s punom petom, platforme koje mame bojama, ali i visinom...


Da s metalik sjajem, gladijatorskim stilom i punim petama nikako nećeš pogriješiti, kune se i najpoznatija holivudska stilistica Rachel Zoe koja upravo te modele preporuča za ovo ljeto. Na tebi je samo da nešto slično pokušaš pronaći u našim dućanima. Metalik sjaj na nogama je jednostavno must have i sigurno će svatko pronaći barem jedan model koji mu odgovara. Zlatne ili srebrene sandalice odlično pristaju uz lagano preplanulu put i, što je najvažnije, sve moguće odjevne kombinacije. Jednostavno idu uz sve i s njima nećeš promašiti. Malo sjaja na nogama nikom neće štetiti, a Rachel preporuča da se odlučiš za zlatnu, srebrnu ili možda bakrenu nijansu, ovisno o prirodnoj boji tvoje kože. No, ako nisi tip za sjaj, uvijek ti ostaju sandalice u smeđim tonovima, a malo veselja u svoj outfit unijet ćeš ako odabereš neke japanke u življim, veselijim bojama - žutoj, zelenoj, crvenoj, ljubičastoj… Ili još bolje - u više boja. Pravi hit su ipak gladijatorice u smeđim nijansama, no Rachel ih preporuča i u zlatnim ili srebrenim tonovima. Njima nisu mogle odoljeti ni holivudske zvijezde, a najbolje ih je nositi uz lepršave kratke haljinice, minice ili kratke hlačice. Ako se ne možeš odlučiti između slatkih sandalica koje krasi tek nekoliko remenčića, tu su i poluzatvorene sandalice koje ne otkrivaju koliko japanke ili gladijatorice. Ljeto uvijek zna iznenaditi i danima kad nije toliko vruće i kad ti se čini da su tanke zlatne japanke neodgovarajući izbor. U tom slučaju lakše svakako ćeš hodati u ravnim sandalama koje su poluzatvorene ili su prepune remenčića, zbog čega ti se neće dogoditi da ti noga proklizi s potplata. I tu prevladava metalik sjaj, ali i vesele boje. Cipele s visokom punom petom odličan su izbor za sve one koje se žele osjećati bliže oblacima, ali u isto vrijeme i biti stabilnije. Platforme su već treću sezonu zaredom totalni hit, što ne čudi jer su zaista praktične i u većini slučajeva vrlo udobne. Mogućnost izbora je neograničena, možeš birati između zaista mnogo boja, materijala i oblika. Remenčići na platformama su definitivno in, a ni s bijelom bojom ovoga ljeta jednostavno ne možeš promašiti. Planiraš li pak više vremena provoditi u njima, odaberi model koji nema prevelik nagib, jer udobnost je ipak na prvom mjestu. Slavna Rachel kaže da bi svaka cura u svom ormariću za cipele trebala imati barem jedne platformice, svejedno je li im peta od špage, pluta ili drveta. One daju look 70-ih, a odlično pristaju uz trapez traperice koje su ponovo u điru, ali i uz hlače ravnog kroja, minice i duge haljine u hipi stilu.



Image Hosted by ImageShack.us









VITAMIN C

- Ovaj vitamin je poznat kao vitamin koji ima sposobnost sprečavanja i liječenja skrobuta, pomaže u zacjeljivanju rana, opeklina, modrica i slomljenih kostiju. Može ublažiti bolove kod reumatskog artritisa, zaštititi od ateroskleroze i srčanih tegoba, te je najpoznatiji po sposobnosti sprečavanja prehlade, iako još nedokazanoj.


- Nalazi se u: citričnom voću, šipku, jagodama, dinjama, paprikama, brokulama, rajčicama i zelenom lisnatom povrću. Najbolje je jesti voće i povrće dok je još svježe, kuhanje treba svesti na najmanju mjeru.


- Nedostatak ovog vitamina uzrokuje gubitak tjelesne težine, umor, krvarenje desni, pojava modrica, smanjena otpornost organizma na infekcije, te sporo zacjeljivanje rana. Dodaci se preporučuju osobama kojima je imunitet oslabljen, sportašima, trudnicama, dojiljama, pušačima i osobama izloženima stresu.


- Višak se izlučuje mokraćom, no prevelike doze mogu izazvati mučninu, proljev, pojave bubrežnog kamenca i lažno pozitivnu reakciju na test za dijabetes.




BLOG POSJEČEN
48867

Powered by Blogger.ba